​Netflix 2021 онд БНСУ-ын уран бүтээлчдэд шинэ контент хөгжүүлэхэд зориулан 500 сая долларыг ​зарцуулах болно.​


“Netflix” Азид зах зээлээ тэлэх зорилгоор энэ онд БНСУ-ын кино, телевизийн шоуны хөгжүүлэлтэд 500 сая ам.долларын хөрөнгө оруулахаар төлөвлөж байна.

2016 онд тус улсад нэвтэрснээс хойш видео стримингийн үйлчилгээ үзүүлэгч “Netflix” компани БНСУ-ын кино контентуудад 700 сая ам.долларын хөрөнгө оруулаад байгаа аж. Энэ хугацаанд нийт 80 цуврал, кино хамтран бүтээжээ. Өнгөрсөн оны эцсийн байдлаар тус компани хамгийн өндөр өсөлттэй байгаа БНСУ-ын зах зээлд 3.8 сая хэрэглэгчтэй болоод байгаа юм.

Эх сурвалж: CNBC




Сэтгэгдэл (0)

ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй.

    Сэтгэгдэл бичигдээгүй байна